Veelgestelde vragen.

uw verblijf.

 

Hoe kan ik online reserveren?

 

Klik bij een arrangement op de boekingsknop en u wordt doorverwezen naar onze boekingsmodule. Zo kunt u zelf eenvoudig de data, de kamer en eventueel een arrangement uitkiezen. Bij de online boekingsmodule kun u met creditcard, iDeal of Paypal betalen.

Bieden jullie ook arrangementen aan?

 

Jazeker! Wij bieden het gehele jaar door vaste en wisselende arrangement aan. Zo kunt u tegen een speciaal tarief overnachten in Uden inclusief een heerlijk drie-gangen menu of een speciaal familie-arrangement kiezen met toegang tot het klimpark. Bekijk alle hotel arrangementen.

Vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken?

 

U kunt vanaf 15.00 uur inchecken. Uitchecken kan tot 11.00 uur, tenzij u gebruikt maakt van een late checkout (tegen extra betaling).

Moet ik toeristenbelasting betalen tijdens mijn verblijf?

 

Nee, u hoeft bij Teugel Resort Uden geen toeristenbelasting te betalen voor uw verblijf.

Restaurant.

Welke dagen is jullie restaurant geopend?

 

Restaurant De Teugel Uden is 7 dagen per week geopend voor lokale gasten en hotelgasten.

 

Restaurant De Teugel Uden serveert ontbijt, lunch (11.00 – 16.00 uur)
en diner (17.00 – 22.00 uur).

Hoe kan ik reserveren bij het restaurant?

 

Verblijft u in het hotel? Dan kunt u uw reservering eenvoudig doorgeven bij de hotelreceptie. Uiteraard kunt u ook eenvoudig online reserveren bij Restaurant De Teugel Uden.

Kan ik ook terecht met allergieën of dieetwensen?

 

Natuurlijk. Geef bij uw reservering of tijdens uw bezoek aan waar we rekening mee moeten houden.

Overig.

Kan ik gratis parkeren bij jullie?

 

Ja, u kunt gebruikmaken van gratis parkeergelegenheid naast of op het terrein.

Is er Wi-fi beschikbaar?

 

Ja, u kunt gratis gebruikmaken van een Wi-fi netwerk met hoge snelheid.

Zijn huisdieren toegestaan?

 

Huisdieren zijn niet toegestaan in ons hotel, met uitzondering van blindengeleidehonden.

nl_NL
en_US nl_NL